آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش پروگرام هارد موبایل

پروگرام هارد موبایل یکی از عمده مشکلاتی است که پیش روی گوشی های هوشمند مدل جدید می باشد. عمدتا این دسته از گوشی ها در قسمت هارد خود دچار مشکل می شوند. آموزش پروگرام هارد موبایل و تعویض آن یکی از سری آموزش های تخصصی در زمینه تعمیرات فنی موبایل محسوب می گردد که می بایست به طور عملی و کاربردی به علاقه مندان و کارورزان حوزه تعمیرات موبایل با دقت نظر بالایی مورد آموزش واقع گردد. به طور کلی و مختصر می توان گفت که آموزش پروگرام هارد گوشی و تعویض آن به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی می گردد که در این بین بخش سخت افزاری آن شامل تعویض آیسی های چسبی می باشد که در موارد  تعویض CPU و نیز سایر آیسی های گوشی مورد کاربست واقع می گردد و بخش نرم افزاری آن نیز مربوط به پروگرام و ترمیم سریال و شبکه گوشی در زمان تعویض هارد می باشد.

بعد از آشنایی اولیه که در سری آموزش های تعمیرات موبایل مبنی بر آموزش پروگرام هارد موبایل در تهران و شهرستان ها صورت گرفت؛ در بخش های بعدی در صدد معرفی دستگاه ایزی جیتگ و کاربرد آن خواهیم رفت که در همین راستا مورد کاربست کارآموزان و علاقه مندان به حوزه تعمیرات موبایل واقع می گردد. پس اگر شما نیز با چنین مشکلی در گوشی خود مواجهه گشته اید و یا اینکه می خواهید با این مسائل بیشتر آشنا گردید، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی اجمالی این دستگاه روی آوریم.

آموزش پروگرام هارد موبایل
آموزش پروگرام هارد موبایل

معرفی دستگاه ایزی جیتگ و کاربرد آن

دستگاه ایزی جیتگ همانطور که در دوره های آموزش پروگرام هارد موبایل آمده بود؛ یک نوع محصولی تخصصی می باشد که در راستای ترمیم بوت و پروگرام هارد مورد کاربرد و کارایی واقع می گردد. این دستگاه از مدل های متنوع زیادی در بازار برخوردار است که به عنوان مثال یکی از مدل های دستگاه ایزی جیتگ که در واقع به عنوان نسخه کامل این دستگاه نیز به شمار می آید، باکس ایزی جیتگ پلاس ایمیت ایک  Easy Jtag Plus Emate X می باشد. محصول نام برده نسبت به محصولات پیش از خود از تعداد مدل های بیشتری پشتیبانی به عمل می آورد و علاوه بر گوشی موبایل قابلیت پشتیبانی از  انواع چیپ های هوشمند را نیز داراست. بنابراین می توان فایل  BIOS چیپ مورد نظر را با آن فلش نمود. علاوه بر آن می توان محصولات بیشتر دیگری از انواع گوشی های ال جی یا Z3X pro  را روی آن فعال سازی نمود. به طور کلی می توان گفت که نرم افزار ایزی جیتگ نرم افزاری سبک محسوب می گردد که این نرم افزار مخصوص تعمیر تراشه های کارت حافظه یا همان هارد، تعویض تراشه های کارت حافظه و نیز بازیابی اطلاعات کاربر می باشد.

ویژگی های نرم افزارایزی جیتگ

به طور کلی در دوره های آموزش پروگرام هارد گوشی برای معرفی دستگاه ایزی جیتگ و کاربرد آن می توان ویژگی های آن  را در موارد زیر مشاهده نمود:

  1. خواندن کارت حافظه یا هارد و نیز نوشتن و پاک کردن تغییر مود بوت و  همچنین عملکرد سخت افزاری پارتیشن بندی.
  2. خواندن کارت حافظه بر حسب فروشنده( قابلیت خواندن داده eMMC در بسته فرمور کارخانه های سامسونگ، کوالکام، ال جی و مدیاتک).
  3. نوشتن بر حسب نوع فروشنده (قابلیت فلش فرمور کارخانه بر روی تراشه eMMC به طور مستقیم) برای کارخانه های سامسونگ، کوالکام، ال جی، مدیاتک، هواوی.

بنابراین بدون هیچ شک و شبهه ای می توان گفت که دستگاه ایزی جیتگ در حال حاضر به عنوان بهترین ابزار ترمیم بوت و پروگرام انواع هارد و آیسی های موبایل محسوب می شود چرا که این باکس قابلیت پشتیبانی از گوشی های زیر را داراست:

  1. پشتیبانی از انواع برندهای موبایل نظیر: سامسونگ، هواوی، سونی
  2. پشتیبانی از انواع موبایل های: ال جی، اچ تی سی،  Zte و ..
  3. برنامه نویسی پیشرفته JTAG و کارایی بالا
  4. دارای سخت افزار JTAG Pin Finder
  5. تشخیص پین JTAG اصلی
  6. انتخاب پین اوت دستی
  7. خطوط JTAG پویا و استاتیک
  8. حداکثر زمان تشخیص پین اوت : 10s
  9. کانفیگ ایسی های هارد براساس cpu
  10. دایرکت انواع ای سی هارد

بنابراین اگر در صدد خرید دستگاه ایزی جیتگ هستید، بعد از اطلاع یافتن از هزینه آموزش پروگرام هارد موبایل و فراگیری اطلاعات لازم در بهترین آموزشگاه پروگرام هارد موبایل در تهران و شهرستان ها می توانید رو به خرید و تعویض این دستگاه آورید و آن را در گوشی و دستگاه های دیگر خود مورد کاربست قرار دهید.

 

منبع : معرفی دستگاه ایزی جیتگ و کاربرد آن در پروگرام هارد موبایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی