آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

آموزشگاه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پروگرام هارد موبایل و انواع آن

IC هارد در موبایل و انواع برندهای آن از سری آموزش های پروگرام هارد موبایل می باشد. برای این منظور کلاس های آموزشی مبنی بر دوره آموزش پروگرام هارد موبایل وجود دارد که با پاگذاشتن در آموزشگاه های تخصصی در این زمینه می توان به نکات اولیه و بسیار مهم در این حیطه کاری پی برد. از جمله اهداف اولیه در راستای برگزاری این دوره های آموزشی، ارتقاء سطح کیفی و آموزشی کارآموزان و علاقه مندان به تعمیرات  موبایل می باشد که پس طی نمودن دوره های آموزشی هر یک از کارآموزان می توانند نسبت به دایر گرداندن یک محیطی مناسب جهت تعمیرات موبایل اقدام ورزند. بنابراین سبب خوداشتغالی علاقه مندان به این حوزه کاری شده است که می توانند از این راه کسب درآمد نمایند. بنابراین اگر می خواهید با انواع هارد در گوشی های هوشمند خود آشنا شوید، می بایست اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید تا با فراگیری اطلاعات لازم بتوانید در صورت بروز هر گونه عیب و ایراد در گوشی خود نسبت به تعمیر آن اقدام ورزید.

در ادامه به معرفی مهمترین برندهای آن می پردازیم تا با آن ها آشنا شد و در گوشی خود از بهترین برندها استفاده نمود که ضریب خطا و خرابی را در آن کمتر کرد.

 پروگرام هارد موبایل
پروگرام هارد موبایل

انواع برندهای معروف IC هارد در موبایل

برای آنکه بدون صرف کمترین هزینه و بیشترین بازدهی بتوانید با انواع این برندهای آشنایی کامل و جامعی بدست آورید، تا پایان با ما همراه گردید تا انواع برندهای معروف را معرفی ساخته تا در نهایت شما بر حسب ویژگی ها و برندهای خاص موبایل رو به خرید هر یک از برندهای مورد علاقه خویش آورید.

تعمیرکاران موبایل در صورت خرابی و تعویض این قسمت از موبایل، برندهای خوب را به مشتریان خود معرفی می سازند تا آن ها نیز بر حسب تفاوت قیمت و کیفیت یکی از این برندها را برای گوشی خود برگزینند و از آن برای گوشی خود استفاده کنند.

انواع برند IC هارد
انواع برند IC هارد

قبل از معرفی این برندها به ارائه دو نکته شایان توجه می پردازیم. اول اینکه اصطلاح IC هارد اشتباه رایجی است که بکار گرفته می شود و می بایست به جای آن IC حافظه اطلاق گردد که این اصطلاح درست می باشد. اما با توجه به اینکه در بازار امروزه بیشتر اصطلاح مواجه گشته ایم، طبق اصطلاح جا افتاده بر سر زبان بازاری ها ما نیز به این اصطلاح تکیه کرده و همان را بکار می بریم. دومین نکته در خصوص نام های دیگر آن می باشد که با نام های نظیر:  IC EMMC  و  IC NANDشناخته گشته اند. لذا اگر با یکی از این نام ها در بازار موبایل مواجهه گشتید، به بیراهه نرفته اید و منظور همان هارد موبایل است که با نام های مختلف ولی با کارایی واحد و مشترک در بازار وارد گشته است. چرا که وظیفه اصلی آن نگهداری و حفظ اطلاعات کاربر می باشد. می توان گفت که تقریبا تمامی اطلاعاتی که روی گوشی شما قرار دارد در این قسمت از موبایل ذخیره سازی می گردد؛ لذا از درجه اهمیت بالایی برخوردار است که حتما از یک برند خوب و مناسب استفاده گردد.

1-    Samsung

2-      Toshiba

3-    Skhynix

4-    SanDisk

5-    Kingston

انواع برند IC در موبایل

این پنج برند یاد شده از معروفترین برندهای IC در موبایل محسوب می شوند؛ هر چند که شرکت های نوظهور دیگری در صنعت تولید هارد موبایل سر بر آورده اند اما  می بایست اذعان داشت که تمامی شرکت های غیر از این پنج شرکت برتر چندان نام آشنا نیستند و این برندهای پنج گانه نامبرده شده از جمله مهمترین و معروف ترین برندهای هارد در موبایل شناخته شده همگان هستند. شاید برای شما هم جالب توجه باشد که گوشی های نوکیا به عنوان مثال از قدیم ازIC  های تولید شده شرکت سامسونگ بهره می بردند. چرا که این برند سامسونگ از نظر کیفیت و کارایی در سطح قابل قبول و جالب توجهی برخوردار است که ضریب خرابی و آسیب در آن نسبت به سایر برندهای بسیار پایین تر است.

توشیبا نیز که یکی از برندهای معروف تولیدکننده IC موبایل محسوب می گردد، تولیدات خود را بیشتر  بر روی محصولاتی نظیر: اپل، LG، SONY و شیائومی قرار می دهد. برند SKynix نیز بیشترین تولیدات خود را بر روی محصولات هواوی مورد کاربست قرار داده است که نسبت به برندهای دیگر چندان مورد پسند  عامه مردم نیست و درصد خرابی این نوع از IC  ها نسبت به سایر برندها بیشتر است و از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. تولیدات برند Kingston نیز بیشتر در محصولات تولید شده ساخت چین مورد کاربست و کارایی قرار می گیرد که در بازار با محصولات چینی رواج یافته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی